2010. július 18., vasárnap

YODA NAPLÓJA: Szerelmes vagyok!

YODA Naplója II.


Sziasztok! Vaúú! Olasz csajom van!!!


Folytatnám a naplómat, vaúú, de mielőtt mesélnék az eddigi életemről, el kell mondjam a hölgy olvasóknak, hogy szerelmes vagyok!!!! A fiú olvasóknak meg csak annyit üzennék, hogy BECSAJOZTAM JEEEEEEEEE! Ezt most azért mondom, mert rájöttem, hogy FIÚ vagyok!!!


Bár tudom, hogy az embereknél, már az óvodában is kiderül, hogy kinek van fütyije, de én még eddig nem tudtam, hogy nekem is van. Illetve tudtam, de azt hittem az egy kilyukadt locsolócső, mert ahogy egy fa mellé értem vele, egyből folyni kezdett. Persze már nagyon jól tudok vele sárga ábrákat rajzolni, különösen a hóba, de a hétvégén kiderült hogy másra is jó. Persze most nem tudom te mire gondolsz, mert én arra, hogy ezt az izé arra is jó, hogy kiderüljön fiú kutya vagy vagy lánykutya. Ennek csak azért volt jelentősége, mert rám tőrt a tutti-frutti bonbonetty, meg az amore mió! Szóval hogy is mondjam, megismertem egy lánykutyust. Voltunk anyával ugyanis olaszban és ott megnéztük a hatalmas hegyeket, meg sok-sok egyebet! De én belevesztem a tengerbe. Egy tengerkék szempárba. Ó az én Bellám! Szerelmes vagyok! Bár van itthon is barátnőm, de még nem komoly a kapcsolatunk. Bella nagyon vagány csaj, nem úgy mint az a Szüzike, akit anya nekem szán, de aztán erről egy szót se neki. Kicsit ciki volt, mert anya össze vissza ölelgetett minket, de végül is belefért.


Persze elsőre megijedtem, hogy be akar cserélni, de aztán rájöttem, hogy engem a világ kincséért se adna oda. A kis BellaBabyvel persze alig tudtunk egyedül lenni, de egyszer sikerült megszöknünk. Na ott és akkor megtörtént az ami még velem soha! Hihetetlen élmény volt! Megint nem tudom te mire gondolsz, de mi voltunk egy autósmoziban és megnéztünk három tutkó videót! Vaúúúúúúúúúúú!!



Amikor kérdezte tőlem az én Bellám, hogy voltam e már macskával, akkor mondtam, hogy igen van egy házi cicám, erre kacsintott, hogy próbáltam e már hármasban?




Én nem nagyon értettem mire gondol, de a videót látva már tudom!






Aztán a kis Bellám, mutatott egy másik videót, amiben egy nagyon ügyes kis yorkie volt. Aki nagyon ügyesen tudott a hátára feküdni, meg különféle akrobatikus trükköket csinálni. Bella megint kacsintott, de bizonyára csak belement a szemébe egy szúnyog!





A harmadik videó egy fantasztikusan ügyes yorkie kutyusról szól, aki rodeózik! Biztos tudjátok mi az, de ha nem hát a rodeó az, amikor egy szilaj csikót ülsz meg, vagy bikát vagy valami ilyesmi. Hát az a kutyus isteni volt ebben! Igaz közben - nem tudom miért – megint kacsintgatott rám az én Bellám, de hát mindent én se tudhatok!!



Aztán egyszer csak vége lett a videózásnak. Én csak álltam ott és a Bella valamire nagyon várt, de nem tudom mire. Aztán közeledett felém, lehunyt szemmel, de ekkor bejött Anya és elkezdett mindet ölelgetni! MÁÁÁÁ megint!!!!



De akkor is nagyon jó volt minden. Becsajoztam jeeee!


Na egyenlőre ennyi, puszi mert jön anya és nem akarok lebukni!!


Úgy kellett kicsempészem a videókat is!



Puszika,


vaúú


fullextra

Nincsenek megjegyzések: