2010. július 17., szombat

KÉT SELLŐ A TÜNDÉREK KÖZÖTT!


BÍRÓ ICA: Szia Tibor! Tudod, a hétvégén egy kicsit elvonultam a világtól és kiruccantam Olaszba. Az úton jutott eszembe, hogy az utóbbi években volt néhány nagyon jól sikerült nyaralásom, melyről egy kis beszámoló talán az Blogom olvasóit is érdekelné. Mit szólsz hozzá!??


FULLEXTRA: Szerintem okés, de miért nem kezdjük egyből az olasz úttal?


BÍRÓ ICA: Hát egy különleges eset is történt Yodával, de még hegyén-hátán állnak a fényképek, így azt majd legközelebb. Mit szólnál, ha elmesélném a görög utamat Szandival!


FULLEXTRA: A piros sapkás „nyugi dokis” Szandival? Vagy tudod mit, ne is válaszolj, hisz már látom is a képekből, hogy egy jelenleg boldog kismamáról, a fitness világbajnok Béres Alexandráról van szó. Ezek szerint nem is Szandit, hanem Szandrát mondtál, csak kicsit süket már a bácsi!


BÍRÓ ICA: Igen, igen! Én előtte is tartottam már vele a kapcsolatot és örültem a sikereinek, de az úton annyira jól összebarátkoztunk, hogy teljesen a szívembe zártam. Kedves, aranyos teremtés, aki abszolút profi abban, amit csinál, Bármikor, ha bármire szüksége lenne én szívesen segítenék neki, mert egy tünemény és innen is gratulálok neki a kislányához és az összes munkájához. Biztos vagyok benne, hogy ő ugyanígy érez irántam.


FULLEXTRA. Na de hogyan nyaraltatok együtt, csak nem összetalálkoztatok egy üdülőben?




BÍRÓ ICA: Jaj nem! A történet sokkal korábbra datálódik, hisz hébe-hóba találkoztunk már, egy-egy rendezvényen vagy fotózáson. Egyre különösen emlékszem. Engem fotóztak, egyébként épp a jelenlegi férje, amikor az egyik szünetben –talán az öltözőben- összetalálkoztunk és még a beleérző képességemet se kellett használnom, ahhoz hogy egyből lássam valami nagyon bántja őt. Végül is elmesélte nekem a bánatát. Egy versenyen úgy érezte, igazságtalanul lepontozták a bírók és ettől volt annyira szomorú. Ekkor azt mondtam neki, hogy meglásd Szandra, te még világbajnok leszel és azok, akik ma lepontoztak, majd nagyot néznek.


FULLEXTRA: Hűűű akkor nekem is jósolhatnál egy világbajnokságot, vagy a magyar labdarúgó válogatottnak!


BÍRÓ ICA: Én jós vagyok, nem csodatévő! Lehetetlenre nem vállalkozom!


FULLEXTRA: Jóvannna, és van még referenciád?


BÍRÓ ICA: Ha a világbajnokokra gondolsz, akkor van, ugyanis Madárnak is (Erdei Zsolt WBO félnehézsúlyú, valamint a WBC cirkálósúlyú világbajnoka) is megjósoltam. Na és ha tudni akarod még Dukai Reginának is jósoltam világhíres énekesi karriert, szóval

REGI, DRUKKOLOK HOGY SIKERÜLJÖN!!!!!


FULLEXTRA. Na jó, ha nekem nem jósolsz VB győzelmet, akkor haladjunk. Nem érünk itten rá. Érdekelne, hogy jött össze akkor ez a Görög út!


BÍRÓ ICA: 3 éve, egy rádióműsorban, amit Csisztu Zsuzsi vezetett, összetalálkoztunk és rá követő napokban egyszer csak csörgött a telefonom. Nézem ki az. Hát a Szandra! Felveszem erre ő, váratlanul megkérdezte, hogy nem lenne e kedvem vele együtt nyaralni. Persze felkiáltottam a meglepetésemtől, hogy hogyan meg miért, de persze egyből tetszett az ötlet.

Szandra elmondta, hogy ő Görögországban animátorok segítségével, nevesebb szállodák azon igényét szolgálja ki, hogy a szállóvendégek naponta részt vehessenek fitness- és testépítő programokon. Arra gondolt, hogy lesz két alakalommal VIP bemutató, és ha lenne kedvem azokon bemutatót tartani, akkor a többi időben nyaralhatnánk.




Így aztán szó szót követett és igent mondtam. Mivel ő kiváló programot rakott össze a testépítő anyaghoz, ami úgy volt jó ahogy volt, én mindenképpen valami olyat akartam hozzátenni, ami kiegészítheti, ami más, amiben én is értéket tudok képviselni. Végül is hatalmas sikerrel zártuk a bemutatót, mert míg Szandra megmozgatta a testet, én foglalkoztam a lélekkel. A csakrákkal és a meridiánokkal. Természetesen a keleti filozófia alapköveire épülő gyakorlatsorok, nem nélkülözték a testet is megmozgató csikung- és jóga formációkat és azokat az ősi mozdulatokat, melyeket a magyar és a kínai shaolin barátaimtól tanultam. (Erről majd hamarosan írok)





FULLEXTRA: Na és merre jártatok és milyen élményekkel lettetek gazdagabbak.




BÍRÓ ICA: Nagyon jól éreztem magam, mert egyrészről a két szigeten is (KOS, RODOS) tartottunk bemutatót, így sok mindent láthattam.





Tudod-e, de Rodoszon „A Pillangók Völgyében tündérek élnek?. (Szabó Magda „Zeusz küszöbe” című regényéből) és így mi is tündéreknek vagy inkább sellőknek érzetük magunkat, mert igyekeztek minket a tenyerükön hordozni.





Éreztük a Homéroszi feeling-et. Láttuk magunk előtt azt, ahogy a Nimfák, szirének, tündérek csábítják Odüsszeuszt, néha úgy éreztük, hogy látjuk is őket a habok között.





Azt hiszem a képekből is lejön, hogy mind formailag, mind lelkünkben szépek voltunk együtt, de ez elsősorban azért volt, mert Szandra nagyon jó útitárs. Nem beszélve arról is, hogy voltak közös témáink, így kivesézhettük pl. a fitness világ zegzugos, kusza, rejtelmes és nem mindig fair történésit is.


Nem utolsós sorban pedig, valami átérződött a szférák zenéjéből és az egyik ősi romnál, egy szentélynél nem bírtam magamban tartani az örömöm és átadtam magamat az energiák sugarainak.


Ez olyan volt, amit már a könyvemben is megírtam. Akár ez a kép is lehetett volna a könyvem borítója.


FULLEXTRA: Na és nem kellett testőr, hisz a képeket elnézve a férfi szemeket bizonyára igencsak vonzotta két ilyen gyönyörű nő látványa? Amikor lementetek a partra napozni, akkor gondolom megbillent a parti föveny, annyi legeltető férfi szem gyűlt körétek.


BÍRÓ ICA: Aranyos vagy. Lehet, hogy így lett volna, de mi mindig megtaláltuk azt a kis öblöt vagy terasz részt ahol védettebbek voltunk, na és persze legtöbbet a szállodai medence mellett és annak zárt parti részén napoztunk. De persze volt olyan, hogy mikor egy étteremben leültünk, egy másik asztaltól, ajándék üdítőt kaptunk.



Mi akkor bevehetetlen vár voltunk, így az üdítőt köszöntük, de jeleztük esély az nulla, hiába is mondják „FATA” azaz tündérkém!!!



FULLEXTRA: Hát így jártak, de végül is mindegy mert, sajna én nem voltam veletek. Ha legközelebb mentek, akkor szólj. Majd én leszek az, aki a napozás előtt bekeni a testeteket illó napolajjal! Jó!!??


BÍRÓ ICA: Na szeretnéd mi, de sajna mirólunk már lekéstél!!!!! Szandra nem csak anyuka, (Katt ide, ha meg akarjátok nézni a kislányát: http://www.videohirek.hu/video/47550/beres-alexandra-es-lanya-eloszor-a-mokkaban ) de ráadásul még mintacsaládban él férjével. Szóval semmi esélyed! De a napernyőt majd tarthatod nekünk! Vagy legyezhetsz egy nagy pálmalevéllel! :-)) Persze ha lesz legközelebb!!


Szandra, lesz legközelebb?? :-))


Nincsenek megjegyzések: