2010. július 5., hétfő

Bíró Ica és egy VILÁGSZTÁR!!

MAI IDÉZETEM: “A lehetetlen nem tény, hanem vélemény.” (Muhammad Ali)

NÉVNAPOK: Emese, Sarolta, Lotti, Antal, Anton, Antos, Cipora, Cippóra, Cipriána, Ciprienn, Cirilla, Metód, Sarolt, Toni, Viliam, Vilmos, Zoé, Zója

Tudtad? A MAI NAPON TÖRTÉNT:
1792. II. Ferencet (I. Ferenc néven magyar király) megválasztják a Német-római Birodalom császárának. Ez az utolsó császárválasztás a Birodalomban.
1848 – Pesten kezdetét veszi az első magyar népképviseleti országgyűlés
1865 – Londonban megalakítják az Üdvhadsereget (Salvation Army)
1992 – Francia Nagydíj, Magny-Cours - Győztes: Nigel Mansell (Williams Renault)

EZEN A NAPON SZÜLETETT:
1806 – Teleki Blanka grófnő, pedagógus, a magyar nőnevelés úttörője († 1862
1853 – Csontváry Kosztka Tivadar magyar festőművész († 1919)
1889 – Jean Cocteau francia költő, drámaíró, filmrendező († 1963)

EGY KÉPEM TÖRTÉNETE 2.
Gondolom sokan felismeritek a képen látható filmsztárt, aki Icussal együtt végzi a harcművészeti gyakorlatát!?

Ő nem más, mint,
Adrian Paul Hewitt (London,  1959. május 29.) angol színész és koreográfus. Legismertebb filmes alakítása  a Hegylakó című filmben Duncan MacLeod megformálása volt a sorozat TV változatában.

 
FILMSZEREPEI:
Fullextra: Ica, köztudott, hogy Adrian-nak gyönyörű magyar barátnője van, így sokszor járt Budapesten. Csak nem valami nagy titkot lepleztem le és te voltál a titokzatos barátnő?

BÍRÓ ICA: Jaj, jaj Isten ments! Nagyon jó viszonyban vagyok a kedvesével, Alexandrával. Nagyon szépek együtt!  Képzeld májusban szinte egy napon van a születésnapunk, mert én 30-án, ő meg 29-én született, ezért egyszer közösen ünnepeltük meg! Hozott ajándékot, meg minden. Nagyon kedves lány! Adrian persze nagyon jó pasi, gondolom ezt mindenki elismeri, de egyben hűséges típus, így nemcsak hogy nem én voltam a barátnője, de teljesen úriemberként viselkedett velem. Szerintem Ő egy igazi lovag, mint amilyen szerepet a filmben megformál.
Fullextra: Megmutattad neki a kardgyűjteményed?

BÍRÓ ICA: Mit gonoszkodsz! Hát neked semmi se szent!!!! :-))) Persze tudom, hogy csak viccelsz velem! De valóban. Nekem van néhány féltve őrzött shaolin- és szamuráj kardom, de a találkozó nem a lakásomon, hanem a Megújulás klubomban történt és mielőtt tovább feszegeted a témát, nem egyedül voltunk!

Fullextra: Tudom és a csipkelődésem valóban csak vicc volt. De most fordítsuk komolyra. Miért is gyakoroltatok együtt?

BÍRÓ ICA: A klubomban mindig is voltak meghívott
illusztris vendégek. Ő volt az egyik a sok közül, de mivel nagyon kedves és barátságos volt, valóban összebarátkoztunk még a weboldalunk is össze volt kapcsolva. Az én shaolin harcművész barátaim -akikről fontos megjegyeznem, hogy a világ élvonalába tartoznak, világbajnokok- tanították olyan mozdulatokra, melyeket a filmben is hasznosíthatott. Többször volt a klubomban és persze én se hagyhattam ki, hogy ne álljak be elsajátítani néhány újabb harci fogást! Bár szerencsére nem kell alkalmaznom, mert az őrző védő kutyám, a Yoda megvéd!

Tervezzük, hogy egyszer ismét együtt edzünk!

Fullextra

Nincsenek megjegyzések: