2010. július 31., szombat

NÉVNAPRA TŐLEM, NEKED! Ki lehet ez a titokzatos nő?


KI EZ A NŐ?



A mai nap komótosan ballagtam az utcán, leültem a villamosmegállóban és egy gyönyörű nőre lettem figyelmes. Kicsit zavart, hogy kinek lehetett útjában az a nagy üvegtábla és vajon miért törte be egy kővel, de nem volt időm ezen agyalni tovább, hisz
nagyon siettem.

Gondolataim az új könyvem körül forgott, mikor ismét láttam a nőt! Ki lehet ő? Ott csillogott a napfényben, ott tündökölt az ablakokra nyomtatott óriásplakátokon.





Szóval folytatom azoknak, akik szeretik a Blogot és Icát is: "De nem volt idő ezen merengeni, hisz a Kiadóm már várt. A megbeszélésem nagyon sikeres volt és már-már el is felejtettem a reggeli ismeretlen hölgyemény arcát, mikor örökre bevésődött a retinám zegzugos ösvényét követő szaruhártyára. Vagy ki tudja, anatómia órán engem mindig a női test érdekelt, nem pedig a retina. Illetve a tina érdekelt, de azt most hagyjuk. Hehe!!!

Ettől a pillanattól kezdve csak őt láttam. Mindenhol."



A városban, a tereken, de még a múzeumban is. Már a MONA LISA...se volt Liza!







Őt rajzolták az utcai grafikusok és ő köszönt vissza minden hirdetésben. Lehet hogy csoda történt vagy egy új világsztár került közénk!!??? ...de ekkor hirtelen felébredtem. Óóóó hát még mindig a villamosmegállóban vagyok. De azért furcsa ez az érzés, mintha már láttam volna ezt a hölgyet valahol...de még nem tudom, hogy plakáton, videón, könyvben, kártyanaptáron, újságban, tévében, rádióban...ja ott nem, de egyébként minden máshol! De ki lehet ő? Egyszer talán meglelem...


Hisz aki még Angelina Jolie pólóján is rajta van az nem lehet semmi!

Fullextra :-)))


ui: ha igaz talán Ilonának hívják...és Ilona névnap van ma is. Igaz valójában a jövő hónap 18-án lesz a hivatalos, de ma van egy félhivatalos! Így minden ILONÁT, ICÁT ma is köszöntök!!! (Természetesen mindenki mást is, aki ma ünnepli a névnapját!) Így talán már érthető is az írói túlzás, hisz csak fel szerettem volna köszönteni, váratlanul ICÁT! Bocs ha valakinek ez nem tetszett!

BOLDOG NÉVNAPOT!




Nincsenek megjegyzések: