2010. július 15., csütörtök

BÍRÓ ICA (újra)-FELFEDEZÉSE !




BÍRÓ ICA (újra)-FELFEDEZÉSE !


FULLEXTRA: Ica, mikor ezt a cikket írom, már több mint kétezren kattintottak a blogodra, pedig még nagyon felfedezni se volt idejük a rajongóknak. A visszajelzések nagyon biztatóak, így még nagyobb lelkesedéssel folytatjuk.

Sőt szeretném, ha a hangvétele még közvetlenebb, még humorosabb lenne! Yoda naplóját is folytatni fogjuk. Jön a YODA-SAGA, annak ellenére, hogy Yoda fürdik, így nincs Yoda szaga!

Továbbra is kérdezek majd az életedről, titkaidról, érzéseidről.



BÍRÓ ICA. Állok elébe, tudod hogy ez a Blog nekem nagyon fontos. Tényleg örülnék, ha egyre többen felfedeznék az Internet dzsungelében.


FULLEXTRA: Hát a felfedezéshez, felfedezők kellenek. Tanulnunk kellene az elődöktől. Manapság este a pasikat elküldik a tévé elől, amíg a hüvelygomba reklámok jönnek, de közel 10 éve még, naponta százszor is hallanom kellett Magellan-, James Cook- és az Enterprise kapitány beszámolói után, egy híres magyar felfedező, Erika Béres intelmeit. Erika Béres, vagy ahogy mi annak idején csúfoltuk, Erika Véres, az egyik legnagyobb magyar felfedező volt. Ő volt, aki a reklámokban felfedezte az intim betétet. A reklám nagyon szimpatikus volt, mert mi férfiemberek megtudhattuk, hogy egy Always plusz intim betétben 5 liter kék festéket lehet tárolni.



BÍRÓ ICA: Ezt nem hiszem el!!! Hahaha, én itt a lelkemet akartam belevinni a beszélgetésbe és azt hittem valami komoly felfedezői sztorit akarsz elmondani, erre megint megviccelsz. Szóval a felfedezés….


FULLEXTRA: Jól vannaaaaaaaa! Legyen!! Akarsz egy normális kérdést a felfedezésről? Vagy fedezésről? Na jó nem disznólkodom. Szóval felfedezés!! Khmmm, hmmm, …. na már tudom is. Amikor már befutott modell voltál Magyarországon, nem volt olyan pillanat az életednek, amikor egy fotós, aki mondjuk még nem ismert, - esetleg egy külföldi,- fel akart fedezni!!! Úgymond ismételten felfedezni!


BÍRÓ ICA: Jaj ilyen sokszor volt, de ahogy így belekukkantok az albumomba, talán két olyan képet tudok hirtelen előhúzni, melynek a történetét még most is magam előtt látom.

Itt az első kép, amely az egyik német városban készült. A férjemmel utaztam ki, kivételesen az 5 éves lányom nélkül. Mint akkoriban minden külföldön járó ember, én is rácsodálkoztam az üzletekre, a városra és boldogan vásároltam ezt azt. Egy ilyen boldog pillanatomban, az utcán sétálva egyszer csak odajött hozzánk egy férfi, egy névjegyet nyújtott át és kérte hogy had fotózzon le. A rövid diskurzus után kiderült, hogy ő lényegében modellügynökségnek és több újságnak is dolgozik és huszonéves lányokat indít el a modellkarrier útjain. Kérdezte, hogy nem lenne e kedvem ehhez a pályához, mert szerinte kitűnőek az adottságaim. Persze nagyot nevettünk a férjemmel, hisz akkor én már egyrészről az egyik legtöbbet foglalkoztatott modell voltam Magyarországon, másrészről anyuka és 33 éves. Szóval minden lehettem volna, csak éppen felfedezésre váró őstehetség nem.


FULLEXTRA: Na és mit szólt a fotós ahhoz, hogy te egy 33 éves topmodell és anyuka vagy ?


BÍRÓ ICA: Nem sokat szólt, mert elakadt a szava és leejtette a táskáját is. De amint a meglepetéséből feleszmélt, arra kért, hogy ha már nem fedezhet fel, legalább a német honpolgároknak had mutassa meg, hogyan kell kinéznie egy 33 éves anyukának. Aztán lefotózott és a képpel együtt az újságot is elküldte. Valóban oda volt írva, a kép alá, hogy ki vagyok, hány éves és hogy gratulál! Sajna ez nagyon régen volt és valahol ott van az egyik fiókom mélyén. Legyen most elég a kép! Jó!??


FULLEXTRA: Jó, de csak akkor, ha még egy sztorit elmesélsz!


BÍRÓ ICA: Ez a másik kép is hasonló történet, csak itt épp az egyik magyar Termál hotelben voltam és ott zajlott le valami hasonló beszélgetés. Bár ha jól belegondolok, ez előbb volt, talán 27 lehettem … sajnos elég nehéz már a sok tízezer fotó elkészülte után, mindet fejben tartanom. Na ha most ezt leírod, az fog elterjedni, hogy szenilis vagyok.


FULLEXTRA. NA látod most meg, engem nevettetsz meg. Aki ismer tudja, hogy egyszerre 3 dolgot is tudsz csinálni, pörögsz mint egy gőzmotolla, így nekem az utóbbi mondatról még véletlenül se a szellemi leépülésed jutott eszembe, hanem az, hogy én végképp bajban vagyok képeiddel.



Egyszerűen nem tudom kronológiai sorrendbe rakni. Az utóbbi esetében biztos, hogy nem 27 évre re tippeltem volna, hanem max. 21 re, de azt is csak, azért mert meg vagy áldva rendesen felül.



BÍRÓ ICA. Igen arra nagyon büszke vagyok, hogy nekem soha se kellett kitömni és minden kis porcikám eredeti rajtam. Sokáig én voltam az egyetlen MÓDI divatmodell, aki a legszexisebb, világmárkás fehérneműket mutathatta be. 80B-s kosaram ideális volt erre.


FULLEXTRA: Hát tudom én! De én igyekszem a szemedbe nézni!!!! Bár néha a tekintettemmel el-el kalandoztam most is. Bocsi!


BÍRÓ ICA: Akkor így jártam!


FULLEXTRA: Így! :-))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések: