2010. október 22., péntek

Lélekszépítés, ahogy még nem láttad!


Aki lépésről lépésre képes fejleszteni érzékszervei működésének kapacitását és képes összpontosítani energiáit, az képessé válhat arra is, hogy a pozitív gondolatokat és a vizualizált képeket mélyen, önszuggesztióval átélje, és bázisként használja. Így a negatív gondolatokat tudatosan kirekeszti, szinte száműzi. Aki hajlandó és képes újabb és újabb sejtjeit aktivizálni és működésre késztetni, az egyre több és több dologban képes kreatívan nagyot alkotni. Ez természetesen vonatkozik a külalakkal kapcsolatos problémákra is, hiszen a fentiek értelmében – ha új és újabb funkciókat működtetünk (testit, lelkit, szellemit), azok új és újabb sejteket edzenek, frissítenek és hoznak akcióra kész állapotba még akkor is, ha éveink száma egyre több.
Így fiatalodunk meg azáltal, hogy a megszokottól többet és mást leszünk képesek kreatívan végrehajtani. Szerintem valahol ez lehet a testi, lelki, szellemi frissesség és az ifjon maradás egyik nagy titka. Merjünk tenni mindig valamivel többet, mint amennyit eddig megszoktunk, olyat, ami az igazi örömünket is szolgálja. A tapasztalás és az új ismeretek magunkévá tétele és a sikerélmény csak gyarapíthat bennünket minden szinten. Az öröm, a siker és a szeretetteljes légkör a legjobb fiatalító szer. Ilyenkor “örömhormonok” szabadulnak fel a testben, és fitten tartják azt.

A testformáló gyakorlatok mellett a relaxáció, meditáció és a különböző lazító gyakorlatok, a jóga, vagy akár egy kellemes zene is hozzájárulhat, hogy ráhangolódjunk a pozitívumokra. A zenére alapoztam én is akkor, amikor egy lélekszépítő zenei albumot készítettem pár évvel ezelőtt. Ez a zene és a szavak erejével próbált szeretetteljes üzeneteket sugallni a léleknek. Erről a lemezről most először látható így külön a klip.



A lélekszépítő lemezemből, ha ma fogyna annyi, mint közel 10 éve, akkor aranylemez lenne, de mivel nem volt eléggé amerikai, a rádiók és a különféle médiumok kevésbé foglalkoztak vele. Sajnos így az emberek mégsem ismerik eléggé. Pedig ez is fontos része munkásságomnak, mert nem csak a szegecses rocker lány és Fitness Lady vagyok. Tudnod kell, hogy a zeném csak egy kis, de fontos része a lélekszépítésnek. Az elmúlt évek során megismerkedtem a bioenergetikával, a keleti filozófiákkal és mozgáskultúrákkal, a kung-fuval, thai chival, jógával, hastánccal, lélektest-tánccal, strechinggel is. Ezen belül – ha nem is teljes mértékben, de – rálátásom nyílt a keleti gyógymódok hatásaira is. Úgy gondolom, az akupresszúra és akupunktúra-, a meridiánok-, a csakrák- és az aura-harmonizálások gyógyító hatásainak is feltétlen érdemes figyelmet szentelni. Elvégeztem a nemzetközi metafizikai akadémiát és a metafizikusokkal, gyógyítókkal, és mindazokkal, akik a lélekkel foglalkoznak, azóta is nagyon jó a kapcsolatom.


Nagy szeretettel használják a zenémet, mert a tapasztalatik szerint nagyon jó relaxálásra, meditációkhoz. A zenéhez koreográfia is készült, mely nem pusztán csak tánc, hanem a lélek és a test harmonizálása. Amikor megjelenek tiszta hófehér ruhában és finom tánccal előadom és biztatom, hogy velem táncoljanak, az emberek örömkönnyekben jönnek oda hozzám, hogy köszönik és otthon is kipróbálják. Bár egy nagyon szép videó klip készült a lemezhez, az embereknek újra és újra fel kell fedezniük a benne rejlő értékeket.

A zenére elvégzett meditációs, tánc vagy a lemezem sokakat késztetett levélírásra.

Kaptam olyan levelet, hogy


„reggel erre ébred ezzel fekszik és köszöni szépen mert léleknyugtató zene megváltoztatta az életét”


„ köszönöm szépen hogy a legnagyobb csúcsforgalomban és dugóban is ezt hallgathatom és így nem zavar, hogy mindenki üvölt és sikítozik körülöttem. Én csak hallgatom a kocsiban, hogy Jöjj velem száll velem az ég felé és csak mosolygok, amikor a mellettem lévő kocsiban üvölt a pali kidőlve az ablakon, hogy menj te állat. Kedves Ica én meg csak hallgatom a zenédet és közben nem is értem mi értelme van a kinti világnak, hisz a lélek ha simogatva van, ha jól érzi magát, akkor eszébe se jutna üvöltözni.


Legutóbb a Metafizikus találkozón adtam elő két számot és ott is nagyon tetszett mindenkinek.

Remélem neked is!

BI.

Itt további két számomat is meghallgathatod:

http://www.youtube.com/user/FullextraET









Nincsenek megjegyzések: