2010. augusztus 27., péntek

Saját tanulásom útja


Nekem is sok dolgot kellett meg- és átélni, valamint tapasztalni, és még nem vagyok a végén. Az ember örökké fejlődik, tanul, átalakul, persze jobb lenne, ha nem a saját kárán tenné ezt, azért egyszer-egyszer mégis csak úgy esnek meg a dolgok. Néha szenvedünk, néha boldogok vagyunk, és talán ez így is van rendjén. Nekem is meg kellett ismernem kicsit jobban önmagam a változások megtételéhez. Ezért is ástam egyre mélyebbre, kutatva a lélek rejtelmeit. Mára bizonyosságot nyert számomra, és orvosi kutatások is egyre jobban alátámasztják azt, hogy a problémák többsége – a betegségek, és bizony sokszor a súlyfelesleg kérdése is – többek között a lélek sérüléseiből fakad. A probléma megoldását is ott kell elsősorban kiküszöbölni és gyógyítani. Hiszen test-lélek-szellem elválaszthatatlanságát saját magamon is megtapasztaltam és tapasztalom most is. Ez az ismeretanyag a keleti filozófiákra épül, az aura, a meridiánok, a csakrák és az életenergia, a chi ismeretére, melyek a háromdimenziós világunkban nem kézzel foghatóak, de mégis jelen vannak. Nyitottaknak és befogadóknak kell lennünk ahhoz, hogy érzékelhetővé váljanak számunkra.
B.I.

Nincsenek megjegyzések: