2010. augusztus 15., vasárnap

A KIMONDOTT SZAVAK EREJE


Vigyázzunk, mit mondunk!


Minden mondat és szó egy kimondott gondolat. A kimondott szavak ösztönző erejének módszerét is kezdjük el alkalmazni a mindennapokban. Ne feledjük, jó, de rossz irányba is képesek hatni. Vigyázzunk, milyen gondolatot erősítenek meg! Próbájuk csak ki! Például mondogassuk magunknak a következőket:


“Bármit képes vagyok megcsinálni, amit csak akarok. Tudom, testem végrehajtja az elképzeléseimet!”



Ilyen és ehhez hasonló gondolatokat ismételjünk. A szavak biztató, ösztönző ereje nem kérdéses. Ezt tapasztalhattuk az élet több területén is. A bennünk rejlő őserőt is a nagy hittel kimondott imaszerű fohász szabadítja fel. Ki-ki hite szerint mondja pl.: adj erőt, segíts, hogy ezt és ezt megvalósíthassam és az erő érkezik, mert mi magunk keltettük életre azzal, hogy nagyon vágytunk rá és nagyon akartuk. Mostantól kezdve kényeztessük magunkat dicsérő szavakkal is. Legjobb, ha tükör előtt állva szemtől szembe nézve önmagunkat, biztató, dicsérő megállapításokat teszünk jelenre-jövőre egyaránt. Az esetleges hibáinkat most hagyjuk teljesen figyelmen kívül.


Hatásos lehet pl.: Formás vagyok és egyre formásabb leszek… Karcsú és izmos vagyok, de egyre karcsúbb és izmosabb leszek.


Egészséges, szép és üde vagyok, minden nappal szebb és üdébb, erős vagyok, de még erősebb leszek stb… A módszer lényege, hogy elhitetjük magunkkal azt, amit kimondunk, ezért tudatalatti elménk ezt a parancsot diktálja majd minden szinten.

Nincsenek megjegyzések: