2010. augusztus 23., hétfő

Önértékelés a változtatások érdekében


A testszépítés programját először, mint már említettem, Brigitta lányom születése után kezdtem. Jó pár évig alkalmaztam is hatásosan. Majd jött az életemben egy magánjellegű hullámvölgy, ami egész testi-lelki mivoltomra negatívan hatott. Csak elkeseredett, bánatos és dacos voltam. Jó ideig nem tudtam saját cselekvő és építő mechanizmusom blokkolását, a gátló tényezőket legyőzni. Nem volt könnyű belátni, hogy saját, hibásan kialakított lemondó, kissé felszínes hozzáállásom is nagymértékben hozzájárult egy idegesen rohanó, lehetetlen életvitel kényszerű elfogadásához. Engem emberi odaadás, baráti biztatás és a dolgok, helyzetek megismerése segített ahhoz, hogy átértékeljem és belássam hibáimat, és újra tudjam kezdeni az életemet. Változtatni sosem könnyű, de néha szükséges! Megtanultam a pozitív gondolkodás technikájával másként látni a világot. A jelenben már képes vagyok ezen energiák adta lehetőségeket eredményesen hasznosítani céljaim elérése érdekében. Így a sikeres önértékelés és a változások hatására szeretteimmel harmóniában, alkotó módon élhetek. Azért írtam le saját példámat, mert tudom, vannak, akiknek hasonló problémáik adódhatnak. Nekik szeretnék segíteni, mert lelki ráhangolódás nélkül az ember teste néha moccanni sem képes, nemhogy egy komplex programot végrehajtani. Pedig éppen ilyenkor kell kiszakadni a negatív hatások alól. A természet adta szépségek közelségét keressük, ahol talán könnyebb lesz egy kicsit jobban feloldódni, szívből nevetni. Bíró Ica

Nincsenek megjegyzések: