2010. augusztus 13., péntek

Bíró Ica titkai és érdekes Story-k sorozat 2.

BÍRÓ ICA TITOK & STORY



Fullextra: Szia Ica. Tudod most a szavadon foglak. Ha már máshol nem lehet. Azt ígérted, hogy folytatod az érdekes emlékek közötti kutakodást. Halljam mi történt veled?


Bíró Ica: Mi történt? Hát felkeltem, fogat mostam, majd pedig kimentem a konyhába…


Fullextra: Ne idegelj! Tudod, hogy nem a reggeli élményed érdekel. Talán az éjszakai, de az se annyira. Most a múltadban vájkálnék! Már megtudtuk, hogy 48 fogad van és két füled és hogy imádod a betörőket kikergetni a házadból.


Bíró Ica: 33 fogam van, nem 48. Mindjárt felpofozlak. Nem ér viccelődnöd azzal, ami nekem vagy fájó emlék vagy táltosi energia. Ha ilyen leszel nem mesélek semmit.


Fullextra: Jó, jó igazad van. Csak már annyira kíváncsi vagyok.






Bíró Ica: Ha hiszed , ha nem apai nagymamám az erdélyi fejedelem, Báthory István leszármazottja. Eszter nagymamám bár sajnos a születésem előtt távozott közülünk és ő már nem élvezte a fejedelmi származással járó kiváltságokat, de ő előtte még nagyon is fontos volt a cím és a rang. Állítólag nagyon hasonlítottam rá.


Fullextra: Akkor mostantól fejedelmi többesben szólítod magad?


Bíró Ica: Látod milyen van! Főleg ha tudnád, hogy származásom ide, modellkedésem oda, Jordániában el akartak adni. Képzeld, amikor Balázs Péter színművész és több ismert emberrel együtt csoportos nyaraláson vettem részt, egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy néhány élelmes fiú, hosszasan beszélget a beduinokkal. Ahogy közelebb mentem kiderült, hogy valójában rám alkudnak. A licit már több száz tevénél tartott. Egy kicsit megijedtem, hogy a végén megköttetik az üzlet és lehetek 23. feleség egy beduin sátorban, de aztán megkönyörültek rajtam és nem adtak el. Péter azt mondta, Icus, nekünk minden tevét megérsz. Mivelhogy a teve egyenlő a pénzzel arrafelé.


Fullextra: Azért rendes ez a Peti, meg a meg nem nevezett férfitársaság. Legközelebb vidd el őket az Amazonok földjére és ott licitálj rájuk. Talán 2 erszényes makit, és 3 púpos fejbe vert nyulat megadnak értük.


(Folyt. köv.)

Nincsenek megjegyzések: