2010. augusztus 2., hétfő

FORMA 1 most és 1985-ben is!

Fullextra: Ica, folytassuk az albumodban való kutakodást. A kezemben egy fekete-fehér kép, melyen, ha jól látom a telefonos játékokban lett népszerű riporter, Rózsa Gyuri „riportol” éppen. Szegény Gyuri bácsiról az a hír járta, hogy nagyon sok vizet iszik a műsorai alatt, így bizonyára a képen lévő esemény alatt is biztosítottak neki külön kancsót. :-)) De félre a tréfával és Gyuri bácsival, mi is volt ez a díjkiosztó?


Bíró Ica: 1985-öt írtunk. Az életem egyik legszebb éve volt, hisz ekkor született meg a kislányom és anyukaként megkaptam az akkori legnagyobb modell díjat is. Az „Év manökenje” választást nyertem meg. Magyarországon ekkor volt először a Forma EB GP is, ami" AZ ÉV FORMA 1 MODELJE" jelzővel illetett.


Fullextra: Vaúúú. Akkor egyszerre két Forma 1 is volt abban az évben. Mogyoródon és nálad! Te kis Ferraris csaj!




Bíró Ica: Aranyos vagy! A 25. magyar nagydíjnak drukkoltam a hétvégén, de bevallom újdonsült anyukaként, 5-8 hónapos kisbabával nem nagyon törődtem az akkori versenyek előkészületeivel. Igaz, hogy a szülés után elég hamar visszatértem a a szakmához, de magam is meglepődtem mikor év végén csörgött a telefon és így kiáltottak a kagylóba:


  • Ica! Készülj a nagy bálra, mert valószínűleg az első háromban benne leszek, mert sorra érkeznek a szavazó levelek, hogy Bíró Ica, Bíró Ica…

Nagyon boldog voltam! Úr Isten, az emberek így szeretnek, hogy ennyi levelet kapok és hát nagyon büszke voltam, hogy tulajdonképpen, mint anyuka ezt a babért, ezt a díjat elvittem. Az nagyon klassz dolog volt akkor és szép emlék most is.

.... Na és hogy a képről is szó essék. Itt valóban Rózsa Gyuri, „riportol”, én meg a Hilton dísztermében bazsalygok rá, annyira meg vagyok hatódva!!!

Fullextra: Gratula! Én egyébként a 2 évvel ezelőtt készült naptárodért is kiadnám ezt a díjat. Képzeld megmutattam 20 éves csajoknak, csak úgy kíváncsiságból. Nyilván nekik nem sokat mond a Bíró Ica név, hisz meg se születtek, mikor már te dolgoztál. Ez a korodra is utaló mondat még tőlem is illetlen lenne, de most mégis ez a lényeg. Megkérdeztem, hogy ez a csaj itt hány éves a képen és egyöntetű vélemény volt, hogy 27! Volt persze aki kardoskodott, hogy 32, de őt lehurrogták. Így aztán mikor elmondtam mennyi vagy valójában, első dolguk az volt, hogy felmenjenek a Facebookra tanácsot kérni tőled. Mert szerintem a legnagyobb elismerés az, amikor szép, fiatal hölgyek szólnak elismerően egy másik hölgyről. De én is csatlakozom hozzájuk és kiadom most is az ÉV MANÖKENJE DÍJAT!!!

Megjegyzés: De elsősorban azért, mert ezek a képek valóban az eredeti csajt mutatják. Én láttam a valós fotókat és a naptárt is. Jelentem nincs különbség! Nincs vékony derék retusálva, vágva, hanem egy az egyben ilyen a nő!!! Jeeeeeeeeeee

Megjegyzés 2: A 25 Magyar Nagydíj is nagyon izgalmas volt, méltó a jubileumhoz! Valóban formula 1, mint Ica!

Nincsenek megjegyzések: