2010. augusztus 12., csütörtök

ICA titkai!

FULLEXTRA: Ica! Rólad már annyi mindent megírtak, hogy szinte lehetetlen valamiféle új titokra rábukkannom. Főleg azok után, hogy egy egész szoba van telerakva azokkal az újságokkal, melyekben cikk jelent meg rólad. Hát többször kellene fordulnom a talicskával, ha ezeket mind el akarnám vinni a MÉH-be.

BÍRÓ ICA: Na akkor adnék is neked! Hiszen én nagy becsben tartom ezeket, még akkor is ha sajnos sose volt elég időm őket szép katonás rendbe rakni. De értem, hogy mit szeretnél! Megint áruljak el valamit magamról! Nézzük csak! Kezdjük néhány érdekességgel, melyek ugyan nem titkok, mégis szerintem kevesen tudhatják rólam.

FULLEXTRA: Azért nem úszod meg ilyen könnyen, de hát legyen. Lepje meg!

BÍRÓ ICA: Milyen érdekes hogy a meglepetést említed. Nekem volt már kellemetlen meglepetésem. Képzeld, egyszer egy előadásról jöttem éppen haza és mikor beléptem az ajtón, a házamban egy betörővel találtam szemben magam. Már nagyon gyanús volt a dolog, mert amikor a kulccsal kinyitottam a zárat, az ajtót csak nem mozdult. El volt torlaszolva. Lehet hogy észrevettek, vagy csak ez volt a módszere a tolvajoknak, nem tudom, de végül is benyomtam az ajtót. Kiderült, hogy nem egyedül van és tudom, hogy nagy butaság volt akkor szembeszállnom velük, de én olyan határozottan léptem fel, hogy ők elszaladtak előlem. A lopott holmikat ugyan eldobták, de megfogni nem sikerült őket. Persze miután az esete lezajlott és a rendőrök is elmentek, akkor ütött belém az idegesség és eldöntöttem soha ilyet többet és az esetet követően már riasztók, kamerák és egyéb titkos védelmi mechanizmussal védem az otthonom.

FULLEXTRA: Húú! Ez nem semmi! Sajnos hozzám is betörtek már! Az nagyon bosszantó, soha el nem felejthető érzés, mikor idegenek turkálnak a személyes dolgaid között és értékeket visznek el. Látod a felfeszített ajtódat és ami még szörnyűbb, olyan személyes tárgyadat is elvihetik, ami pótolhatatlan. Mert valami emlék fűz hozzá vagy egyedi. Ha ez nem is volt titok, engem mégis meggyőztél. Folytassuk akkor ezt a nem titkok, mégis érdekes esetek felsorolását. Kérek még!

BÍRÓ ICA: Lássuk csak. Sok mindent gyűjtök. Van ami kapcsolódik a valláshoz, vagy azokhoz a filozófiákhoz, melyekkel foglalkozom, így persze vannak shaolin ereklyéim, meg Buddha szobraim is, meg angyalkáim, de nézd meg az édes tündérkéimet. Itt táncolnak az asztalon. Nagyon jól nevelt a macskám, ő soha sem ugrik fel ide és nem borítja fel őket. Yoda pedig nem is tud ilyen magasra ugrani.

FULLEXTRA: Van még?

BÍRÓ ICA: 33 fogam van! Jeeee! vagyis kaptam egy plusz fogat születésemkor. A fogorvosom vette észre, hogy a két alsó szemfogam közé nőtt egy pluszfog, pont középen. De nem ám csálén, hanem szépen sorba állva. Én nem is vettem észre, hisz valljuk be, nem jellemző, hogy az ember megszámolja a saját fogait.

FULLEXTRA: Tévedsz Ica! A nagymamám mellett lakott egy idős asszony. Ő minden nap megszámolta a fogait. 1,2, 3 ! Ennyi volt neki! Elől kettő és hátul egy. Érdekesen rágott, de legfőképp nagy türelemmel. Sajna nekem meg a bölcsesség fogam nem nőtt ki. Édesapám mondta is: Akkor hülye maradsz édes fiam. De nem baj így is szeretni fogunk. Nem lehet hogy az egyik bölcsességfogam hozzád került?

BÍRÓ ICA: Nem hiszem, hisz a 33. fog az nem a bölcsességet, hanem a spirituális energiákat jelzi. Szeretném hinni, hogy ez a táltosi energia, segített az ezoterikában és más dimenziókban való elmélyülésemet.

FULLEXTRA: Értem. De most nem mélyülünk tovább, mert ezekből az érdekességekből hagyni szeretnék holnapra is!

Nincsenek megjegyzések: