2010. június 30., szerda

A TITOKRA FÉNY DERÜLT!

Idézetem: "A bölcs nem az, aki soha nem szenvedett, hanem aki átélte és legyőzte a kétségbeesést!" (Indiai tanítás)


A TITOKRA FÉNY DERÜLT!

Most már végre lekerülhet a lepel, melyet a titokra borítottam! Végre elárulhatom, hogy Ica hol járt és mit csinált a hétvégén! Szabad a gazda, mert úgy se találtátok volna ki! Ica a hétvégén fordított esőtáncot járt az indiánokkal! Azért fordítottat, mert az esőből igencsak elegünk volt már! Amint az időjárás jelentésekből megtudhattuk igencsak sikeres volt a művelet, hisz mostantól rekkenő hőség lesz és nuku eső!

Persze a lellei közönség, itt e szép kis Balaton parti városban nem csak a hajjjajjhajjja, hajjajajjhajjja csujogatásokat hallhatták, hanem részese lehettek egy varázslatos estének is, melyet a Dél-Amerika szinte minden szegletéből elhozott zenei motívumokkal ékesített Herencias együttes indított el, majd pedig az est fénypontjaként felkonferálta Icát, kivel aztán együtt énekeltek.


Itt került aztán sor arra is, hogy Metal Ladyből, indián Lady lett. De ez a szerepkör úgy is régi gyerekkori álma volt a művésznőnek. Mivel ez a blog lesz a legőszintébb hírforrás az összes médium közül, olyan titkokat is megtudhatunk majd belőle, melyek még soha sehol nem hangzottak el. Meg is kérdezem gyorsan!

Fullextra: Ica, miért is volt ez gyerekkori álmod?

Bíró Ica: El kell árulnom, hogy kisiskolásként én indiánként játszottam a papás mamást. Mi nem cserkészek vagy úttörők voltunk, akárhogy akarta ránk erőltetni ezt a rendszer, hanem lázadó indiánok. Volt pár iskolatársam, akivel alakítottunk egy titkos szövetséget. Titkaink és titkos megállapodásaink voltak. Pl. nem lehet indián többet, aki a következő tanórán megszólal. Én indián akartam maradni, ezért mikor a biosz tanár feleltetni hívott, én belőlem egy mukkot se tudott kihúzni! Bár kaptam egy karót, de indián maradtam.!!! Jeeeeeee! Sőt én voltam a nap hőse!

Na miből lesz a cserebogár? Bár majdnem lepkét akartam mondani, hisz a rendező a METAMORFÓZIS színház volt, de mivel Ica olyan lepke, aki soha nem volt hernyóca ezen a képzavart felejtsük is el gyorsan. Hisz bár a lepkék csodaszépek, Ica minden csak nem egynyári tündöklés. Mert a közönség évtizedek óta rajong érte, melyet mi se bizonyított jobban, hogy mikor "indiánkodott", vagy mikor a lélekszépítő zenéből játszott sorra előjöttek a széksorok közül és azon túl, hogy állva tapsoltak a színpadnál videóztak, fényképeztek Icussal.

Fullextra: Megtudtam, hogy ez volt Bíró Ica Lélekszépítés című, annak idején méltán sikert aratott lemezének (bővebben a blogom elején lévő lélekszépítő menüpontban) színpadra  alkalmazásának bemutatója. Mondanál egy kicsit többet a Metamorfózis színházról?

Bíró Ica: 2009. őszétől egy lelkes, többségében előadó művészekből álló csapat állt össze, és létrehozták a Spirituális Művészetek "vándor színházát" Zene, tánc és fényjátékok. A repertoárjukban szerepet kap az nevezett UV- vagy fekete színház és a Lézer Színház is, de most erre a technika nem adott lehetőséget.



Barátságzene volt a javából! – nyilatkozta a művésznő!

Szegény akkor még nem tudta, hogy másnap már megint nem arról ír a sajtó, amiről írnia kellene egy ilyen jól sikerült este után, hanem egészen más lett terítéken. De ezt a következő cikkemben mondom el. Sőt ezzel együtt Icával el is indítok egy rovatot:  

Fullextra vs sajtó + mi is az igazság Ica szemszögéből!

Fullextra

Nincsenek megjegyzések: