2010. június 25., péntek

NEM A RUHA TESZI AZ EMBERT, DE A HAJ?? Hajjajj!!!

MAI IDÉZETEM: “Add meg minden napnak az esélyt, hogy életed legszebb napja legyen!” (Mark Twain)


NEM A RUHA TESZI AZ EMBERT, DE HAJ?? Hajjaj!!!

Eljátszottunk a gondolattal és Icust megkértük, hogy próbáljon fel néhány parókát. Hát megdöbbentő volt, hogy a kis csaj, eddigi életében milyen fantasztikus érzékkel találta el, hogy mi az ami igazán jól áll neki. Mert az a hajkorona, amit mindig is viselt, vertre az összes többi új "ICA fejet", bármivel is próbálkoztunk. 

Na nem mondom, talán a vörös démonos frizura, az még bejönne nekem is, így elképzelhető, hogy egyszer viszontláthatjuk ebben a 125. megújulása alkalmából, de nagyon remélem, hogy se kék, se hosszú, egyenes barna nem lesz soha sem. A kis rövidekben aranyos volt, de elvesztette azt a különleges varázsát, amit a forma és a báj kettőssége adott neki világéletében. Mit dumálok félre, azokban nem volt elég dögös! És Ica legyen dögös! Mindig! Hmmmmm

 
BÍRÓ ICA: Annyira szuper volt a parókákat kipróbálni és közben rájönni arra, hogy mennyire szerencsés vagyok, hogy a teremtő ilyen jó génekkel áldott meg. Bár néha raktam póthajakat hosszításnak, de mindig is a saját hajammal büszkélkedhettem. A vörös göndör paróka tényleg jól állt és bizonyára mindenki más is találna magának egy-két tökéletes darabot, de azt hiszem egyenlőre még nem jött el a stílusváltás ideje. Maradok természetes és szőke!”

Ez csak természetes!
Fullextra

 U.i:
 BÍRÓ ICA: Vagy ki tudja, egyszer ha el akarok bújni a tömegben, lehet mégis felveszem az egyiket :-))
 


Nincsenek megjegyzések: