2011. február 3., csütörtök

Paris Hilton kutyája könyvet ír, Yodának, meg blogja van!

Yoda már többször szerepelt a médiában, de most először tudatták a nagyérdeművel, hogy bizony saját blogja és társasági oldala is van. Sőt a blogjából még idézett is a STORY magazin cikke. YODA! Gratula neked és csak így tovább!

Néhány régebbi Yodás blog-bejegyzés:

Az új biroica.hu weboldal egyik érdekessége lesz, hogy a kis drágámat, a Yoda kutyust, beirattam a kutyás iwiwre, a www.állatmánia.hu weboldalra és végigkövetjük az ismerőseit, netán szerelmi életét.
Egyszer csak szólt: "Yoda, most aztán nagyfiú lettél és kapsz egy házikót." Azért nagyképűség lenne háznak nevezni, mert valójában csak egy odú, de én akkor is nagyon szeretek benne alukálni. Anya sok mindenre megtanított. ...
YODA és az UFO-k 2. rész! Yodát egy piros fénynyaláb vette körül és lassan-lassan, de kérlelhetetlenül emelte a magasba, majd pedig az űrhajóba teleportálta.

Helló! Vaúú! Yoda vagyok és nézd meg a videómat!
Vaúú! Yoda kutya vagyok és folytatódik a hihetetlen kalandomról szóló történet:
YODA MÉG NEM TUDJA, DE AZ UFÓK TÉNYLEG ELRABOLTÁK, ÉS EKKOR KAPTA MEG HIHETETLEN EREJÉT, ÉS LETT AZ ELSŐ KUTYA JEDY LOVAG! DE EZ MÁR EGY MÁSIK TÖRTÉNET LESZ! Fullextra.

YODA Naplója II. Sziasztok! Vaúú! Olasz csajom van!!! Folytatnám a naplómat, vaúú, de mielőtt mesélnék az eddigi életemről, el kell mondjam a hölgy olvasóknak, hogy szerelmes vagyok!!!! A fiú olvasóknak meg csak annyit üzennék, ...
a többire keressetek rá...a jobb oldalai keresőben írd be a hogy YODA
üdv Fullextra Tibor

Nincsenek megjegyzések: